KPN en Ziggo bereiken - per telefoon, email en chat

KPN en Ziggo doen er alles aan om onbereikbaar te zijn - waarschijnlijk om personeelskosten te besparen en nog meer winst te maken.

De belangrijkste vragen staan natuurlijk nooit onder veelgestelde vragen.

Daarom hier zoveel mogelijk contact data:



KPN

0800 0402 kpn consument  en 0800 0403 zakelijk

KPN Hoofdkantoor

Postbus 30000 (dertigduizend)

2500 GA Den Haag

Vz Raad van Bestuur Joost Farweck CEO


Ziggo

Email: mail@ziggo.nl doet het gewoon, geeft geen foutmelding


Whatsapp:

ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly



Bel de hulplijn:
0800 0620
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

Bel je vanuit het buitenland?
Bel dan +31 88 12 12 999

Telefonisch: 1200 (vanuit een Ziggo-nummer) of 0900-1884.

1200 of op 0900 - 1884 tegen normaal tarief.

Klanten van Ziggo Zakelijk kunnen terecht bij onze gespecialiseerde zakelijke klantenservice. Kijk op ziggo.nl/zakelijk/klantenservice of bel 7 dagen per week tussen 8.00 en 20.00 uur naar 0800 - 0620.

Klanten van Ziggo Zakelijk kunnen terecht bij onze gespecialiseerde Zakelijke Klantenservice op ziggo.nl/zakelijk, of bel tussen 8.00 en 20.00 uur naar 0800 - 0620.

CEO Jeroen Hoencamp 

Ziggo / VodafoneZiggo
Hoofdkantoor Utrecht
Mediaparkboulevard 13
1217 WE Hilversum
Nederland                                                                                                                                                           
Weena 501

3013 AL Rotterdam
Nederland


BRIEF aan Ziggo over totale onbereikbaarheid Ziggo

CEO Jeroen Hoencamp 

Ziggo / VodafoneZiggo
Hoofdkantoor Utrecht
Mediaparkboulevard 13
1217 WE Hilversum
Nederland                                                                                                                                                           
Weena 501

3013 AL Rotterdam
Nederland


Ir JP Blankert

Vossenberg 11

4847 AT Teteringen
NL


Betreft: 1) totale onbereikbaarheid ziggo 2) iets doorgeven

                                                                                                                              Teteringen, 21 aug 2024

Geachte directeur Jeroen Hoencamp,

Ik schrijf u aan omdat ziggo op geen enkele manier bereikbaar is.

De telefoonnummers 088-121 23808 en 0900-1884 doen het niet, er wordt automatisch opgehangen.

Uw chat functie op de site doet het niet.

U heeft geen contactformulier.

Bij een dergelijk Kafka-iaans bedrijf zal ik natuurlijk nooit klant worden.

Heelvoordelig.nl had me overtuigd naar ziggo over te stappen, maar verzwegen dat ik dan 900 euro KPN boete zou krijgen voor voortijdig opzeggen. Mijn KPN abonnement loopt tot 19 november 2026.

Dus ik wil de ziggo aanvraag graag laten vervallen, ik verder wil ik u motiveren om BEREIKBAAR te zijn voor klanten zonder ziggo-app, bijvoorbeeld omdat ze nog geen klant zijn.

Ik begrijp dat u wilt bezuinigen om meer winst te maken en zoveel mogelijk winst te gebruiken ter verhogen van uw eigen salaris, maar dat vind ik onethisch, en de onbereikbaarheid maakt dat ik ziggo zeer negatieve reviews ga geven.

Geeft u door, dat ik geen ziggo klant wordt?

En trekt u lering uit mijn brief?

Met vriendelijke groet en dank,
Ir JP Blankert – Vossenberg 11 – 4847 AT Tetereingen 



Reacties