KPN en Ziggo bereiken - per telefoon, email en chat
KPN en Ziggo doen er alles aan om onbereikbaar te zijn - waarschijnlijk om personeelskosten te besparen en nog meer winst te maken.
De belangrijkste vragen staan natuurlijk nooit onder veelgestelde vragen.
Daarom hier zoveel mogelijk contact data:
KPN
0800 0402 kpn consument en 0800 0403 zakelijk
KPN Hoofdkantoor
Postbus 30000 (dertigduizend)
2500 GA Den Haag
Vz Raad van Bestuur Joost Farweck CEO
Ziggo
Email: mail@ziggo.nl doet het gewoon, geeft geen foutmeldingWhatsapp:
ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Bel de hulplijn:
0800 0620
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.
Bel je vanuit het buitenland?
Bel dan +31 88 12 12 999
Telefonisch: 1200 (vanuit een Ziggo-nummer) of 0900-1884.
1200 of op 0900 - 1884 tegen normaal tarief.
Klanten van Ziggo Zakelijk kunnen terecht bij onze gespecialiseerde zakelijke klantenservice. Kijk op ziggo.nl/zakelijk/klantenservice of bel 7 dagen per week tussen 8.00 en 20.00 uur naar 0800 - 0620.
Klanten van Ziggo Zakelijk kunnen terecht bij onze gespecialiseerde Zakelijke Klantenservice op ziggo.nl/zakelijk, of bel tussen 8.00 en 20.00 uur naar 0800 - 0620.
CEO Jeroen
Hoencamp
Ziggo /
VodafoneZiggo
Hoofdkantoor Utrecht
Mediaparkboulevard 13
1217 WE Hilversum
Nederland
Weena 501
3013 AL Rotterdam
Nederland
BRIEF aan Ziggo over totale onbereikbaarheid Ziggo
CEO Jeroen
Hoencamp
Ziggo /
VodafoneZiggo
Hoofdkantoor Utrecht
Mediaparkboulevard 13
1217 WE Hilversum
Nederland
Weena 501
3013 AL
Rotterdam
Nederland
Ir JP Blankert
Vossenberg 11
4847 AT
Teteringen
NL
Betreft: 1) totale onbereikbaarheid ziggo 2) iets doorgeven
Teteringen,
21 aug 2024
Geachte directeur Jeroen Hoencamp,
Ik schrijf u aan omdat ziggo op geen enkele manier bereikbaar is.
De telefoonnummers 088-121 23808 en 0900-1884 doen het niet, er wordt
automatisch opgehangen.
Uw chat functie op de site doet het niet.
U heeft geen contactformulier.
Bij een dergelijk Kafka-iaans bedrijf zal ik natuurlijk nooit klant worden.
Heelvoordelig.nl had me overtuigd naar ziggo over te stappen, maar verzwegen
dat ik dan 900 euro KPN boete zou krijgen voor voortijdig opzeggen. Mijn KPN
abonnement loopt tot 19 november 2026.
Dus ik wil de ziggo aanvraag graag laten vervallen, ik verder wil ik u
motiveren om BEREIKBAAR te zijn voor klanten zonder ziggo-app, bijvoorbeeld
omdat ze nog geen klant zijn.
Ik begrijp dat u wilt bezuinigen om meer winst te maken en zoveel mogelijk
winst te gebruiken ter verhogen van uw eigen salaris, maar dat vind ik
onethisch, en de onbereikbaarheid maakt dat ik ziggo zeer negatieve reviews ga
geven.
Geeft u door, dat ik geen ziggo klant wordt?
En trekt u lering uit mijn brief?
Met vriendelijke groet en dank,
Ir JP Blankert – Vossenberg 11 – 4847 AT Tetereingen
Reacties
Een reactie posten